Gå til indhold
Kundeservice er ikke på telefonen d. 3. og 4. Februar. Chaufføren kan dog kontaktes og vi svarer på mail samme dag.
Kundeservice er ikke på telefonen d. 3. og 4. Februar. Chaufføren kan dog kontaktes og vi svarer på mail samme dag.
Her kan du få svar på de fleste ting.

FAQ SIDEN

Hvordan laver jeg en bestilling?

For at foretage et køb hos os, skal du igennem 5 trin:

1. Find den varer du ønsker, og læg den i indkøbskurven via "tilføj til kurven". Accepter handelsbetingelser. Gå herefter til kassen. 

2. Indtast dine personlige oplysninger.

3. Vælg forsendelse.

4. Vælg din betalingsmetode. Du kan betale med alle kort og MobilePay og Apple Pay, og afbetaling med AnyDay og Viabill. 

5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden, og godkend købet, hvor du viderestilles til betalingsvinduet. 

For at foretage et køb hos os, skal du igennem 5 trin:

1. Find den varer du ønsker, og læg den i indkøbskurven via "tilføj til kurven". Accepter handelsbetingelser. Gå herefter til kassen. 

2. Indtast dine personlige oplysninger.

3. Vælg forsendelse.

4. Vælg din betalingsmetode. Du kan betale med alle kort og MobilePay og Apple Pay, og afbetaling med AnyDay og Viabill. 

5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden, og godkend købet, hvor du viderestilles til betalingsvinduet. 

Kan jeg betale med mobilepay?

MobilePay er for mange den foretrukne betalingsmetode, og selvfølgelig kan du også benytte MobilePay som betalingsmetode hos os. 

MobilePay er for mange den foretrukne betalingsmetode, og selvfølgelig kan du også benytte MobilePay som betalingsmetode hos os. 

Jeg har betalt, og hvad sker der derefter?

Umiddelbart efter du har foretaget betaling, modtager du en ordrebekræftelse. Check din "promoveringer" mappe i Gmail hvis ikke du kan finde den. 

Dernæst forbereder vi din levering, og du vil modtage en email og SMS når din ordre er pakket på lastbilen (forvent 2-3 dage).

På leveringsdagen modtager du besked når din varer er pakket på lastbilen. Her vil du få et estimeret klokkeslæt på hvornår din levering ankommer. 

Husk at du altid kan få fat på chaufføren omkring din levering. Tryk 2 på telefonen når du ringer til 62253510!

Umiddelbart efter du har foretaget betaling, modtager du en ordrebekræftelse. Check din "promoveringer" mappe i Gmail hvis ikke du kan finde den. 

Dernæst forbereder vi din levering, og du vil modtage en email og SMS når din ordre er pakket på lastbilen (forvent 2-3 dage).

På leveringsdagen modtager du besked når din varer er pakket på lastbilen. Her vil du få et estimeret klokkeslæt på hvornår din levering ankommer. 

Husk at du altid kan få fat på chaufføren omkring din levering. Tryk 2 på telefonen når du ringer til 62253510!

Hvad gør jeg hvis varen ikke ser ud som forventet?

Du kan altid afvise leveringen. Sig det blot til chaufføren og han tager varen med retur. Ellers ring/skriv til os med det samme. Undgå at tage hul på varen da fortrydelsesretten så frafalder.

Du kan altid afvise leveringen. Sig det blot til chaufføren og han tager varen med retur. Ellers ring/skriv til os med det samme. Undgå at tage hul på varen da fortrydelsesretten så frafalder.

Jeg vil købe ind til en virksomhed

Kontakt os gerne på 62253510 eller skriv til os på chatten. Vi svarer lynhurtigt. Vi laver altid gode priser til vores B2B kunder.

Kontakt os gerne på 62253510 eller skriv til os på chatten. Vi svarer lynhurtigt. Vi laver altid gode priser til vores B2B kunder.

Sammenlign produkter

{"one"=>"Vælg 2 eller 3 produkter for at sammenligne", "other"=>"{{ count }} af 3 produkter er valgt"}

Vælg det første produkt for at sammenligne

Vælg andet produkt for at sammenligne

Vælg tredje produkt for at sammenligne

Sammenlign